joi, 15 noiembrie 2012

Frumos, frumos, mult frumos...printre vreascuri

Azi fac o retrospectiva a ceea ce-mi zbarleste simturile in ultimul timp si chiar si a ceea ce ma impinge sa judec si sa rad, sa nu inteleg....dar sunt atat de impacata cu asta, inca n-o sa ma mustruluiesc prea aspru...
Pare masochist faptul ca mi-au venit ideile astea in timp ce lucram cu sarg si fara sovaire la o traducere a raportului Partidului Comunist Chinez, raportul Dumnezeului pe pamant, al lor, al celor care conduc lumea din spatele unor munti de bani, al celor care arunca intr-un plic luna de luna si la gura lu' famelia mea, mare in devenire, cativa verzisori sa prajesc o ceapa la copilasu' meu in ceasul serii....Pierduta printre randuri in care bolboroseam despre importanta vitala a unei economii bazate pe factorul uman care deriva din munca depusa , fara sovaire, pe altarul partidului care trebuie conservat intr-o umbra de vindecare a nevoilor date de armata populara care si ea, la randul ei, apara , fara sovaire, intru binele conducatorilor pudrati si coafati special pentru evenimentul numarul 1 mondial......... huuuuuu, sa expir ca ma sufoc, mi-am amintit, de fapt,m-am contopit in frumosul care ma incearca de ceva vreme....Si am dat drumu' la asta...

http://www.youtube.com/watch?v=KUXGVfmrEN4


...apoi m-am uitat minute in sir la o fotografie....la asta....


....mi-am amintit de comicul situatiei din metrou, zi de zi, dimineata de dimineata, cand nu pot sta cu ochii in cartea mea...am ajuns la Conjuratia Imbecililor....dar visez inca cu ochii deschisi la Umbra vantului a lui Zafon...pentru ca privirea imi este atrasa de.....


....apoi am gasit preocupare in familie pentru Craciun....abia astept sa iasa asta....



....si in final mi-am mangaiat pantecul in care creste acum o noua viata...Si asta a fost portia de frumos azi...ha,ha  a iesit soarele afara si da culoare frunzelor aramii....

Sa incheiem corespunzator, inainte de a reveni la bunastarea globului odata cu alegerile prezidentiale din Marea Republica, mama noastra a tuturor......

http://www.youtube.com/watch?v=P4HaX6v04fU&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu