vineri, 27 septembrie 2013

Diverse..amestecate...

Renasc, renasc, dar nu mai apuc sa renasc de-a binelea....vreau sa scriu despre tot, vreau azi, am vrut ieri, promit ca o fac maine, dar nu ma adun nicicum....e dimineata, liniste suspecta in casa, cafeaua e calda(suspect si asta), mi-am pregatit ceaiul, mi-am mancat iaurtul....suspect din nou....ar fi culmea sa termin si postarea asta...care e despre de toate.....de doua luni incoace.."viata nu-mi mai tace"....o nastere asa cum mi-am dorit-o si cum a fost sa fie pentru mine, cu calm si mult frumos, un copil minunat si ghidus care rade in sughituri mai tot timpul, un alt copil intelegator si curajos care a inceput o noua etapa a vietii lui, noi...vesnicii noi ....pe langa ei si mai putin pe langa noi, dar impacati ca asta este viata noastra si ca ne bucuram de ea, asa cum e....eu sunt un haos neintrerupt, dar nici ca mi-as dori sa fiu altceva acum...casa, rufe, cratiti, scutece, creioane colorate, Mickey, strumfii, jucarele zdranganitoare, unde e suzeta, calc, nu mai calc....s-a auzit aia mica? ce-ai mancat la gradinita, Stefan?, vreau sa vad desene, ce mancam azi?, vreau paste cu spanac, imi dai cicocolata?....Uite, rade Violeta.....eu oare am mancat?
   Si ca sa nu ma dezmint, randurile astea sunt scrise la 5 zile distanta de cele de sus, dar mai bine putin decat deloc...dimineata sunt revolutionara, uneori chiar de pe la 5 jumate, 6, daca am noroc...si mai citesc diverse, si ma mai documentez si ma gandesc la negandite, cum sa creez lucruri, cum sa fac sa ne fie bine ....si iar nu apuc sa scriu....azi e sambata si clanul doarme, iar e cafeaua calda, dar o sa se raceasca, musc dintr-un mar care va oxida curand, dar am momentele mele unul , doua si sunt suficiente....iar e totul nou , asa ca nu ma pot abtine sa fac iar sa reinvie obsesia.......

P.S: postari nefinalizate mai am vreo 3....scrise cu vreo 3-4 luni inainte...poate le-o veni si lor randul...

http://www.youtube.com/watch?v=uIZUI8WAq1E


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu