vineri, 7 februarie 2014

Sean Penn...ma man..



Cu temperatura ridicata, cu toane, cu ore,, zeci de ore nedormite, cu asta ne laudam

din nou.  Toti acasa, mai mereu in pijamale, am cam baltit in propriul nostru suc mai bine de doua saptamani...bolnavi de la unul la altul, dar parca se duce, parca iesim putin la liman...in toata ameteala asta, in care noapte de noapte am fost suzeta pentru zgaiba din dotare, ore intregi, am reusit sa fac si nefacute..desigur, pe langa chiftele, chiftelute, mancarute si altele de pus in farfuriile gurmanzilor din familie...sa ma uit la filme...desigur, cocotata in pat cu dvd-ul portabil in brate sau cu ochii cat cepele la protv....nu radeti,atat pot acum, protv...asta pentru ca sunt prezenta seara de seara la Lie to Me/Psihologia minciunii
! Apoi ma mai uit la cate o crima, cate un thriller in care se lasa cu borseli pe nas, cu ciori ucigase, cu tinere strangulate...cred ca am imbatranit pentru ca nu mai gust asta...daca in urma cu 5, 6 ani, stateam cu sotul neclintiti in canapea la Saw sau altele asemanatoare, acum nu mai intra....am vazut apoi Mistyc River si Cloud Atlas, caci esigur eu sunt la nominalizarile de Oscar de acu cativa ani, doar n-o sa vad ca omu vreun film   ca August:Osage County...asta poate peste alti zece ani, desi am planuri mari....Si toate realizaeile astea, datorita zgaibeniei de fi-m ea care s-a cuibarit in mine multe zile zi nu s-a mai dat jos....Si am citit si  In Salbaticie, carte dupa care Sean Penn a regizat Into the Wild.si apoi unde ma uitam si pe unde ma mai dadeam pe net saupe la tv, tot pe Sean Pennil vedeam....asa ca de data asta, sean penn e "ma man".                                                       Si cel mai potrivit ar fi acum un noapte buna spre buna dimineata, dar vad ca e un film cu Liam Neeson....sa ma uit, sa nu ma uit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu