joi, 12 februarie 2015

Silenzio stampa

Aici sunt acum, intr-o silenzio stampa care-mi șade bine..dar pentru ca cei 0,18 fani ai mei mă hărțuiesc constant și mă întreabă mereu de ce nu mai scriu pe blog, de parcă as fi scris vreodată ceva de interes, it was just for fun, o sa mă exprim concis, fără cuvinte, nu prea le mai am, le caut prin cărți multe perioada asta, le transform în culoare și le fotografiez, cu un telefon deștept, doar nu-s eu fotograf, departe de mine pretenția asta. ..așa ca, vizionare plăcută. ...cam cu asta ne lăudăm. ..ahhhh. ..și pen' cei roși de curiozitate, deși slabe șanse sa citească taman ei aici, DA, pe ea încă o alăptez și o țin toată ziua în brațe și în cârpe,  iar pe el, da, încă îl mai încurajez sa facă tot ce simte nevoia sa facă...ahhhh, weirdo. .
















Ah, era sa uit, a găsit profu' ceva foarte tare...ZAZ
...ascultam pe repeat, zilnic, noi, copiii...
...și cam atât facem...lucrurile serioase sunt pentru oamenii serioși. ...Nu-i cazul...ca și smartfoanele, de altfel, pentru smartoamenii, Nu-i cazul meu, doar încarc la pozele astea de 45 de minute....
...si-am încălecat și m-am culcat.


2 comentarii:

  1. Ofcors, my dear...oricand...s-asa, aia e planificata de citit pentru o alta viata..una fara copii, in care o sa am multe pisici, o sa fiu somera, in greva foamei si inconjurata de mizerie...doar cu un fotoliu in care sa zac si sa citesc....deci, ca sa o ai, tre sa ne vedem....in asta viata....muhahahaha

    RăspundețiȘtergere