joi, 3 ianuarie 2013

A mai trecut un an...

...iar eu uitasem sa spun asta, sau poate nu uitasem, ma impiedicase tehnica calculatoriceasca, nu ma lasa sa mai intru pe pagina asta, dar acum am invins.
  A mai trecut un an, unul bun, cu multe plusuri, cu liniste si implinirea tuturor dorintelor pe care le-am avut si poate mai mult decat atat, poate mai mult decat merit sau decat m-as gandi vreodata ca am nevoie si am intrat in altul, somnolenta, "gretoasa", flamanda, din nou somnolenta, mereu somnolenta, cu ochii lipiti, dar cu sufletul deschis catre tot ce va veni anul asta, caci asteptam alte bune care sa ne intregeasca...
   Am poze cu noi, cu cadouri, cu oameni dragi langa care am stat de sarbatori, am sa le postez candva, cand le voi avea la indemana, cand voi avea timp sau chef....
   Deocamdata nu vreau decat sa va doresc sa incepeti un an linistit, in care sa fiti buni , sa vreti putin si sa faceti mult, sa aveti oameni dragi alaturi si sa va bucurati de fiecare aparent nimic ce va iese in cale.

2 comentarii: