vineri, 1 martie 2013

Niciun titlu....

        Pare ca vine primavara nu doar cu numele...privesc culoarea cerului si pare ireala, asa ca mi-am luat inima in dinti si "am sters praful" de pe blog, l-am deschis si m-am hotarat sa scriu din nou despre "nimic"....Nimicurile care compun viata mea norocoasa, plina si rotunda...Martie e luna plina de aniversari ale unor oameni dragi, foarte dragi, aproape in fiecare zi am sa spun cuiva La multi ani, cu mult mult drag, martie este luna cand parintii mei si-au unit destinele si unite au ramas pana in ziua de azi, este luna cand pare ca totul in jurul meu este nou...pana si noua mea obsesie muzicala se numeste tot asa...Nuovo.
        Eu incep din nou sa nu mai fiu eu, sa ma transform intr-o persoana care asteapta noutatea in viata ei, asteapta sa o ia de la capat si sa primeasca parfum de crestet de copil sugar in casa...Celalalt crestet  miroase la fel de frumos, dar a crescut acum, a invatat sa vina sa ma pupe mereu, sa spuna ca pupicurile lui sunt toate pentru mami, sa-mi maseze burta din ce in ce mai des si sa ma intrebe ce face bebe, daca e fetita sau daca e baietel, daca o sa fie o picollina Violina sau un micut nazdravan Luca/Toma/Radu....Cat despre crestetul meu radicalic si integralist, ecuatic si modulic, e langa noi mereu si ne ajuta sa gasim  solutiile corecte....
       I love my life!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=uIZUI8WAq1E


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu