joi, 16 ianuarie 2014

Looking back..

Au terminat toti cu Craciunul, cu beteala, cu globuletele, cu mosii de ciocolata, cadouri, colinde, petarde, urari, eu insa n-am apucat sa termin postarea asta de mai bine de doua saptamani...a fost un iures frumos de sarbatori presarat cu multa oboseala, lipsa de timp si vizite fugare, oameni dragi cu care n-am apucat sa termin o conversatie, mancare, bunatati, mirosuri, zeci de cadouri frumoase, copiii fericiti....si asa s-a mai dus un an...Ma uit in urma, fac des asta, si cred ca am ramas putin in 2013...a fost un an plin si prea frumos...de familie, cu inceputuri si succese, pentru mine un an de suflet, pentru el un an cu un suces profesional, pentru Tatan un an nou cu multe invataminte, iar pentru floarea mov o jumatate de an de bun venit....si bun a fost...
Anul asta..acum cel putin, imi gasesc mai greu cuvintele...o sa vorbeasca pozele pentru mine.....

P.S --HAPPY SIX MONTHS, MY LITTLE PURPLE FLOWER!!!!

First love...

Run, Tatanu, run.../Ride, my boy, ride...

Welcome...
We all love you..
..that much..:))
..and so it was our first Christmas for four...
....adorable kids around..
...sweets everywhere
perfect poker team ever.....





HEY, MAN...DONE A GOOD JOB LAST YEAR, RIGHT???












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu