marți, 24 decembrie 2013

DEAR SANTA,

Vreau sa stii ca scrisoarea lui Stefan e pe frigider, sub magnetul cu ren, te rog s-o citesti atent pentru ca am trudit ceva timp la ea, asta e scrisoarea mea, a lu mama lu' Stefan si a lu' nevasta lu' domnu' profesor de ecuatii si integrale...Si sa mai stii, mosule, ca anul asta sunt foarte pretentioasa, vreau foarte multe lucruri si, spre deosebire de alti ani, vreau cam tot ce scrie pe lista...anul asta nu mai fac rabat, mosule, uite-te si la mine, ca-s mare si ma vad de oriunde, din orice multime....Deci...

Dear Santa,

1. Vreau sa dorm putin mai mult decat deloc
2. Vreau sa fac pipi intotdeauna la timp
3. Vreau sa nu mai suflu mucii nimanui macar pe perioada sarbatorilor
4. Vreau sa scot din vocabularul meu interjectia (nici nu mai stiu daca asta o fi?!?!?) "Shhh!!"
5. Vreau sa ascult multa muzica si sa mananc putin si bine
6. Vreau inapoi bretonul meu ciopartit
7.Vreau sa fiu in stare sa fac carnatii si sarmalele pentru sotul meu si pentru cei dragi
8. Vreau sa am rabdare infinita
9. Vreau sa fac tortul cu braduti si clopotei colorati pentru el
10. Vreau sa o tin la pieptul meu cat mai mult pe ea
11. Vreau sa am timp pentru toti, timp bun si de calitate, timp folositor, timp de joc si de joaca.
12. Vreau sa nu mai vreau atatea si sa ma uit in urma sa vad cat de frumos a fost anul asta, multa dragoste    si  noi patru intregiti

VREAU SA RESPIR SI SA MA BUCUR DE CEEA CE AM, SA MIROS COZONACII SI SARMALUTELE IN FOI DE VITA, SA ASCULT COLINDE.

UPDATES: Pentru ca postarea fusese inceputa cu cateva zile inainte, am lasat totul pentru a o termina azi, altfel, nu-si mai avea rostul....Intre timp au venit mai multi mosi, Stefan nu mai stie pe unde si incotro, nu stie la ce sa se mai uite, radiaza tot, suntem aici toti, cu bune si cu rele, ii pune pe toti sa asculte cum canta Gummy Bear si sa-l vada cu casca de pompieri, e inocent si crede in vise, in naluci si parca ne poarta si pe noi in lumea lui.
A venit Mos Craciun si la noi, cu daruri frumoase, eu sunt fericita, am primit si carti, si pentru mine si pentru Stefan, deosebite, minunate, abia astept sa le devorez....

CRACIUN FERICIT, PRIETENI!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu