vineri, 20 decembrie 2013

Prima-i cu emotii

Povestea incepe cam asa....Se iau intr-o seara geroasa de decembrie vreo 20 de gagalici mici mici, prichindei sculati din somn si dusi rapid la gustarea de dupa-amiaza, unde-si indeasa pandispanele pe gat sau, dupa caz, ling doar zaharul dupa ele..nu spui cine, stiu eu unu'...apoi sunt adusi in spatiul lor de joaca unde sunt axfisiati de oameni mari, curiosi, sfatosi, plini de idei, nervosi daca gagalica lor lasa vreo lacrima la vedere, amenintatori chiar daca au uitat cumva versurile valoroase pe care trebuie sa le rosteasca in fata Mosului, un tip de vreo 25-30 de ani pe care-l umfla rasul uitandu-se la el si la prietenii lui din gasca, cu care venise acolo, probabil in urma vreunui pariu pierdut la betia de cu o seara inainte...A fost prima serbare la gradinita la Stefan...Copii frumosi, inlacrimati, pierduti, speriati, ei spiridusi, ele printese, unele chiar sexy-printese, daca mi-amintesc de o fetita, Carina, frumusica foc, careia ma-sa i-a pus un costumas cu decolteu, cu maieu argintiu si colanti albi si papucei cu toculet si puf.....:(...Copilasi peltici, poezii care mai de care mai iernatice si mai in tema, care mai de care mai pe gustului mosului adolescentin care-si tragea de barba de plastic ca sa poata vorbi cu copiii..Emotia din ochii lor cand se uitau la vlajgan, inocenta lor si nimicnicia parintilor care-i impingeau sa-i fotografieze, sa-l pupe  pe mos, sa-i stea in poala, sa mai zica o data poezia.."zi-o, zi-o ca nu mai vezi in veci vreun cadou"..."Mami, imi curge nasul", "Fac pipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"...."Nu vleeeaaauuuuuuu!!" si alte clasice din astea....toate intr-un tablou colorat, in care piciul meu a aratat cam asa.....

Timid...
Speriat..
Trist...
Vesel...
Cu ei...
Cu noi...
Cu vlajganul...pardon, Mos Cracici...



Cu doamna..






..sau dansand, cantand, recitand....Il cucino, balerino, dansul lui preferat....

Cand am ajuns acasa i-am spus ca mi-ar placea sa nu se faca niciodata mare, sa ramana asa, sa-l vad schimband trairi inocente si crezand in imposibil, chiar si atunci cand se lupta cu Sharky si cu monstrii prin casa....cand tipa si zbiara si merge in patru labe descult pe gresie desi tuseste ca magarul.....
  Asta a fost primul episod....to be continued....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu