miercuri, 18 decembrie 2013

Breakfast at Dimulescu's

Asta, evident, pentru ca ce mi-s eu ce mi-e Audrey Hepburn, one and the same....Acum doua zile, bunicul i-a adus lui Stefan o cutiuta foarte foarte frumoasa cu coacaze rosii...si ambalajul si continutul erau minunate, insa nepotul le-a scuipat cat colo caci erau prea acre pentru gustul lui...Asa ca am fost in continuare o duoamna si m-am rasfatat cu cate un mic dejun ieri si azi, cam asa....Rasfatat adica pregatit in jur de 8 jumate dimineata si mancat pe la 10 si terminat la 10 si un minut.....rasfatul a fost mai mult pozatul...Si zic sa pohtiti si voi...asta inainte de sarmale, carnataraie, suncalaraie, caltabuciraie si altele dintre "cele cuvenite"...

NO 1: Iaurt cu biscuiti digestivi, fulgi de ovaz, cirese si coacaze confiate, coacaze rosii, putina putina putina halva presarata, fulgi de migdale, putina miere si putina scortisoara..






NO.2: Taitei (Tagliaterini) cu mac si zahar brun, coacaze rosii, fulgi de ovaz si fulgi de migdale.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu