luni, 9 decembrie 2013

Pasi siguri catre gratie si feminitate

Gratia si feminitatea nu si-au gasit niciodata un loc comod in persoana mea..poate o data sau de doua ori, dar si asa e mult. De aceea, chiar si acum, la 30 un picut, foarte un picut, de ani, bonus doi copii atarnati de mine, pe strada toata lumea mi se adreseaza cu apelativul "domnisoara". Neh, sunt iertati, prea putin imi  pasa, dar nici magulita nu sunt, asa cum mi s-a mai spus ca ar trebui sa fiu.
Asta cu gratia si feminitatea mi-a venit acum cateva zile cand am cumparat, dupa mai bine de 8-10 ani, o revista pentru femei, din aceea glamour, cu mult sclipici si multe trucuri de infrumusetare, prevenire a ridurilor si idei imbecile de varsat cardul tau si al sotului pentru tinuta care te reprezinta. Revista am cumparat-o pentru cadou, o bereta din lana pe care s-o reconditionez acasa, dar mi-am zis ca daca tot am si foile lucioase, le-am rasfoit putin. Cu fiecare pagina pe care o dadeam, simteam ca ma indepartez de lumea care ar trebui sa ma fascineze; nimic de acolo nu ma reprezenta, nici ideile, nici pozele, nici culorile, nimic, poate mai putin o pereche de jeansi si una de ghete Diesel, al caror pret mi-a sarit in ochi si odata cu el, si ochii din orbite. M-am scuturat putin, mi-am revenit si m-am gandit ce fac eu oare pentru frumusetea mea, pentru gratia mea, pentru scoaterea in evidenta a frumusetii mele.
S-o luam punctual...

1. TINUTA....dincolo de culori colorate, ghete impermeabile de zapada, codite, bentite sau caciuli colorate cu cate vreun ursulet accesorizat, un must have este bluza care se deschide repede...Nen,nenene..repede va mai ganditi la prostii...mereu inainte de plecarea din casa, cum pentru altele este retusul make-up-ului(care la mine lipseste cu desavarsire, make-up-ul, i mean, ca atare de retus nici nu discutam), este verificarea nasturilor, a capselor sau a fermoarului sau a gaurilor din bluza...ele trebuie sa existe in caz de criza violeta de foame....

2. ALIMENTATIA...un subiect foarte serios, mai mai ca-mi vine sa citesc studiile dlui Mencinicopschi..sigur nu i-am scris bine numele, iertare- dar nici ca ma uit cum se scrie- doar ca n-am s-o fac.....un lucru e cert..orice mananc, trebuie OBLIGATORIU inghitit intreg, pe fast forward, eventual galgait un pahar de apa  dupa, sa alunece mai bine...A, pozitia corecta de servire a mesei este, desigur, in picioare, eventual in usa frigiderului, sau aplecata peste vreo tava scoasa proaspat din cuptor...CE mancam? Aici nu glumesc, de principiu consum sanatos,facut exclusiv de mine sau de cei apropiati, proaspat, preparat zilnic....si, pentru putina sare si piper, pana mai acum cateva zile, meniul era musai incununat de niscaiva eugenii sau cate un croissantel mic mititel.....ADIO si n-am cuvinte!!!!

3. COIFFURE SI UNGHIUTE.....asta cu coafura e tare dureroasa...mi-e tare dor de bretonul meu frantuzesc si de bobul meu proaspat ca painea calda, mereu aranjat din perie sau din placa,de fetisoara lui( a mea), spuma laptelui, inlocuite rapid de o coama prinsa in elastic, pe care daca apuc sa-l scot din par, odata cu el smulg si cel putin doi trei pumni de fire...pe care prefer sa le smulg din pumnul meu decat din gura fii-mi. Coiffura rezista, deci ,cu spor in Pantelimon, atat timp cat este camuflata de vreo caciula, bentita, codite sau covrigul prins in elastic....de multe ori, din ala de borcane....mereu cumpar seturi de elastice de par, niciodata nu stiu unde le-am pus si tot la alea din bucatarie ajung...o duoamna, ce mai....
Unghiutele sunt ceva mai fericite, uneori mai primesc cate o spoiala neagra sau rosie, sunt ingrijite in sensul acela decent, taiate si frumusele...prietenoase si cu copiii mei care n-au nevoie de zgarieturi in urechi seara la baie si cu bucataria , vesnica mea camera de trandaveala....

4. ODIHNA SI SOMNUL DE FRUMSETE...Gandeste, gandeste, gandeste....mmmm, well, this is embarrasing, no results found, try to restart your session again.....
try again......
try again....
try again....

SORRY, TRY AGAIN LATER....LIKE IN 20-25 YEARS FROM NOW ON.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu