marți, 10 decembrie 2013

Coincidenta..sau nu...

De saptamani bune ma tot invart in jurul cozii sa scriu o postare lunga, pe alocuri documentata si in totalitate bazata pe experienta mea de mamiceala despre ce sa NU iei pentru ca NU iti vor folosi cu adevarat aproape NICIODATA, copilului tau mic/mare...Si credeti-ma, sunt muuuuuult mai multe decat cele de care chiar aveti nevoie....Piata e tentanta, marketingul in floare, noi destul de slabi incat sa cadem mereu in capcana reducerilor si a tentatiei de a achizitiona diverse.....Dar azi, pur si simplu intamplator...sau nu....cine ma cunoaste stie ca eu nu cred in intamplari intamplatoare, am rasfoit blogul Alpha Parent si mi-am dat o palma...e un blog de afara, cu multe care nu se potrivesc manusa la noi, dar bun de rasfoit zilnic, grozav chiar....Am dat peste postarea al carei continut coincide cu cel la care ma gandeam eu...DONT'UL din titlu m-a facut sa citesc si tare mi-a mai placut...Sunt putine parti cu care nu rezonez, dar merita citit, mai ales de cine inca nu a apucat sa aiba copii, poate intelege si nu-si mai umple casa cu 70% lucruri inutile si nefolositoare pe termen lung...nu ma vorbim despre mancatoare de foarte multi bani. Am sa dau link-ul aici, aruncati-va o privire, merita din plin...

http://www.thealphaparent.com/2013/03/timeline-of-parenting-products-you-dont.html

Curand, dar fara promisiune ca nu-s de cuvant in ultimul timp, vreau sa va spun cat de frumos poate fi cu al doilea copil - asta pentru ca din ce in ce mai multi cunoscuti si necunoscuti, prieteni, cunostinte cica chiar citesc mazgalelile astea, asa ca sa scriem si cu rost, zic - ca al doilea nu e scump si ca fara cateva "elemente" de crestere a copilului propovaduite peste tot, viata cu doi poate fi si usoara, financiar vorbind...Astept si rosii in cap, ca de obicei, dar sunt pregatita sa stau cu chieptul dezgolit in fata legumelor rosii..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu