vineri, 15 august 2014

Midnight party

Noapte, ora 2, alta casă, alt pat, iar frige, se întoarce stânga, dreapta, tremura puțin, mă striga...Dacă răspund, vrea sân, dacă nu, mă striga din nou mai tare, și mai tare..când îi răspund, se liniștește. .."aiiii mama". Vrea apa again and again, apoi vrea sân, se zbate iar...39 cu 5, urca spre 40..gata, luam loc pe scaunele înalte de la bar, ca fetili, și servim o cinzeaca de Celor. ..e roz, ca pentru fete, doar 2,5 ml...se stinge cu tzitzi și cu o gura de apa, apoi iar tzitzi, iar mama și iar stânga dreapta...e ca un joc de noapte cu reguli clar stabilite...Doar e bâlci. ..in and out. ..
  Mi se zbate pentru a nu știu câta zi/noapte la rand ochiul, mi-e somn, dar asta e inutil a mai spune, nu dorm căci nu poci acum.
   S-a liniștit, e pe stânga, e calda încă, mă cuibăresc  langa ea....și mama și tzitzi și apa se retrag în ropote de lătraturi de Grivei, care schelalaie de o ora jumate incontinuu....
   Sleepin'ma baby......
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu