marți, 2 septembrie 2014

We're back...

Ne-am întors din vacanta foaaaaaaaarte lunga din vara asta, cea mai lunga pe care am avut-o vreodată, cu cele mai multe și mai lungi drumuri, cu cele mai multe paturi în care am dormit, cu cele mai diverse trăiri. ...și cu doi boracei adorabili agățați în permanenta de gatul meu...a fost frumos, vine toamna, nu mă încântă, nu prea mai am vlaga și puteri...mă duc mâine sa cumpăr. A fost o mireasa senina, era fericită, maimuța mea a fost minunata, maimutul foarte vesel, o alta Bună parte din oameni prea triști. ..Am terminat Hoțul de cărți a lui Zusak. Ce splendoare, ce melodie pentru sufletul meu, vreau sa  mă umflu de cărți, am nevoie de asta

.În rest, mi-e somn iar și nu mă odihnesc, simt ca prea multe depind de mine, vreau sa mă adun s'o luam din loc. Vreau mult timp pentru Stefan, mult, vreau sa îi spun tot ce vrea sa știe, atât cât vrea, nu mai mult, zilele ăsta îl iubesc mai mult decât oricând ca-mi pare ca îi greșesc prea mult, port o vina care nu prea îmi da pace...
Mă apuc de treaba, redevin Mother of all Mothers,  mă dau peste cap și sunt doar a lor, strâng  cioburile din jur și casc ochii bine la nevoile lor...cât pentru mine, ies noaptea și urlu cu lupii din vis, și urlu pana iese tot ce adun ziua, apoi mă întorc la ei.

Un comentariu: