miercuri, 3 septembrie 2014

Zece....

.....întrebări ciudate si-o minune/ te-au adus în casă/zece..

De ce-urile lui Stefan de la 4 ani sunt altele decât cele de la 3, sunt de ce-urile care îl pun sub semnul întrebării în fata multora din jurul meu
..
Ca nu e bine, ca e băiat, ca e tipicar ,ca e serios...dar ei sunt oameni mari și s-au urâțit, ăsta e tot, nu mai au nici timp, nici răbdare și nu au avut niciodată încredere intr-un copil....sa te lași cu totul copilului și sa nu-ti para dubios nimic din tot ce face, din tot ce zice, din felul în care reactioneaza, sa nu îl vezi ca pe un copil, ci ca pe un el sau ca pe o ea, sa nu îl minți, sa nu îi răspunzi evaziv, sa nu îl ignori când nu ai chef sau când chiar nu mai poți. ...al dragului de greu, parol,da' Se merita, Zau, Coana Joitico. ...Și acum în lista intra și replica  "D-aia e așa, ca tu îl faci așa. .."  Da, eu l-am făcut, eu îl omor, ca sa fiu în ton...
Așadar, top 10:
1. Mami? Când ai nascut-o pe Vio la spital, de ce doamna de lângă ușa manca iaurt?
2. De ce nu îmi citești povestea de 6 ori în seara ăsta, ca 6 e număr Bun. ...
3. Mami, bunica de ce nu se dezbracă când sunt eu lângă ea?
4. Mami, pe copilul meu cine o sa îl nască? Vio?
5. Tu pe unde ai nascut-o pe Vio? Și pe mine tot așa?
6. Mami, când o sa-mi faci masaj fără sa spui ca nu mai poți? ...nota:masajul durează seara de seara cel puțin o ora...
7.Mami, tanti în parc de ce îi spune copilului ca acolo e bau bau...El o crede?
8. De ce vine toamna acum?
9.De ce avioanele nu opresc la semafor, piloții de unde știu Cum sa facă dreapta?
10. De ce ai fost așa frumoasa în rochia de mireasa?

Și cam atât doream a va povesti...câteva din întrebări sunt recente, de acum câteva zile, răspunsurile au fost juste și 100% adevărate. ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu