miercuri, 19 noiembrie 2014

La toți fanii mei...

...hei, hei, ia sunați din zurgălăi, maaaai. ..N-am mai scris de mult, am avut mâinile legate, deși imaginația zburda teleleica peste tot...dar mă oprește lumea, dom'le, pe strada și mă trage de mânecă sa mă mai dau cu scrisu' p-acilea ca cică e bine și e frumos...nota: take the Phone and dial my number,baby... Cică ce mai facem noi...Noi iestem bine, fanilor, nu facem mai nimic din ceea ce ar putea stârni interesul, mai degrabă mila, poate...copiii copilăresc, unul se dorește în continuare alăptat spre stupoarea unora, altul este în febra lui the terrible 4....la noi nu a existat the terrible two's. ..așa ca 4 și cu 1 fac un mirific vârtej care întoarce casa, dar care ne umple viața. ..Noi doi susținem vârtejul și uneori dam naștere tornadei,altceva nimic. ..ne păstrăm pentru la batranete...sa vedeți atunci distracție. ..
După vara incredibila care ne-am prins peste tot, ne-am întors și am intrat intr-o toamna bezmetica  cu ocupații fel de fel și cu stări care mai de care mai colorate...eu, mai mult fotografiez decât sa scriu, pen ' ca nu mai sunt în stare sa citesc, nici literele nu mai stau lângă mine, au luat-o la goana...postez cu toptanul pe instagram și reglez shadows-uri și highlights-uri toată ziua...adică cele 30 de minute disponibile ale zilei...Fi-miu se lupta cu el, este intr-un continuu exercițiu de descoperire de sine, ne răspunde la 90% din întrebări cu un sincer nu...și își creează  un univers de păpuși și de monștri, de prieteni cu care curata orașul,  petrece, zboară, cumpără, înoată, face tumbe, citește , merge la teatru...si-asa. ..Fi-mea, on the other hand, creste repede, îi invadează lui lumea, i-o calcă în picioare și scoate veninul din el...se aleargă, își trântesc ușile în nas apoi se tăvălesc de ras...zic ca suntem încă pe linia de plutire...Noi...Noi ne uitam la ei și luam notițe. .prea bine ar fi sa învățăm câte ceva.....dar cine suntem noi în fata noastră?
  Sper sa fiu consecventa în ale scrisului p-aci. ..sunt tare nespusă de multe ori, dar știu și eu...Va las cu bine, fanii mei...Cum ziceam mai sun, hei, hei, zurgalei. ...
Ăstia suntem noi, just în case...
 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu