duminică, 7 decembrie 2014

Eu, cinefila...

Poetic titlul, stiu, suav si gingas ca mine, dar ahhhhhhhhh....daca pe vremuri, de demultele vremuri ale tineretii, trageam vro doua canapele in mijlocul sufrageriei si vro alte doua scaune sub picere, eu si "profu'"  meu, desigur , si ne uitam cu orele la serii intregi de filme, la seriale unul dupa altul, in timp ce inghiteam te miri ce pitze si in timp ce beam litri de bauturi colorate....deh, ani putini, minte putina, acu' sigur ca ne-am lins pe bot...vreau sa spun, ca o nevasta de domn profesor ce sunt, ca nu mai avem aceasta posibilitate, desigur...
Acum o saptamana mi-am scos intaia progenitura, aflata intr-o continua ascensiune si dorinta de cunoastere, la film...unul potrivit varstei..am mers la Pinguinii din Madagascar, o chestie draguta, ttipica Pixar, care l- a incantat foarte tare, ca a fost prima data, ca a fost 3D, ca i-au dat ochelari...ne-am simtit bine, ce sa mai...doar noi doi, cum unde, la mall, ofcors, unde ne-am luptat cu cei care stateau la coada sa stea jos pe un scaunel sa pape un meccicanel, unde am stat la coada sa mergem , sa inaintam catre inainte, unde am stat la coada sa facem pis pis si unde am stat la coada sa iesim din mall....Mostenitoarea la tron a ramas cu tati acasa si am gasit-o in caruciorul pentru papusi, inghesuita...il convinsese pe barbatul vietii ei, intr-o mutzeasca bisilabica ca am mai pus-o si eu acolo..si el a crezut-o, dar nu despre asta vorbim acum...sa revenim la filme
  Sunt in urma rau, rau rau, cu un film, cu o carte...daca am terminat Elif Shafak? Nici doua legi dsca ar avea iubirea, n-as avea vreo sansa, dar'mite 40....
   Dupa experienta cu pinguinii de la mall, a doua zi a fost mare sarbatoare...au dat astia Avatar la televizor,pe protv...sigur ca nu-l vszusem la timpul lui, sigur ca nu e un film de vazut la tv, dar deh...facusem planuri cu Stefan, care vazuse reclama si il fascinasera fetzele avatarilor, ca ne uitam, desi stiam ca la ora aia mamzela se duce in baie si arunca toate jucariile in cada, ne aliniaza la usa si ne da ordine...budza dojs, incaii djods, oileleta baie aici..mai pe scurt, bluza jos, ciorapii jos, violeta se primeneste, nu gluma.. Trag ca o mama netrebnica ce sunt de ora de baie, sa vad si eu macar inceputul, sa inteleg ideea, tine figura, stefan nu vrea baie, vrea sa se uite la creaturi, eu ma gandesc ca totpe mine cade magareata daca viseaza urat la noapte...nu-mi pasa, vreau sa vad filmul....spal zgaiba repede repede, o duc in camera si timp ce ne stergem, pupam, iubim, masam si altele d-ale noastre, aprind tv-ul sa mai trag cate un ochi....Vio, interesata de lumina, se uita cateva secunde si da iar ordine....mamiiii, aia acoo teacaaaaaaaa....ahaaa, nu nu era nicio teaca, trebuia sa sting tv-ul, caci nu apreciaza mastile, pictatii pe fata...stiam, dar uitasem...si s-a dus Avatar, il vad eu, Joi, dupa Craciun.....hăaaaaaa, ce rau imi fac singura...
   Dar azi am recuperat, azi ma simt implinita...am vazut pentru a 456.987.987.365-a oara, ce credeti....meeeeerrrry christmas....Singur acasa....mda, sunt perseverenta, trebuie sa recunoasteti...macar Stefan radea cu lacrimi, iar Vio se uita si radea de rasul lui..Si cand rad ei in hohote, parca e un film de suflet...
  Intr-o cu totul alta ordine de idei, sigur ca a venit mos Niculae, mococoale,  cum il alinta fi-mea, si anul asta m-a prins tare mult initiativa celor de la Ikea Foundation, cea cu #ajutordepoveste , asa ca l-am trimis pe mos sa ni-i aduca pe Hasselmuss, pe Sangstrat si pe Silvertarna....copiii sunt topiti, eu uram plusurile, nu le intelegeam rostul, poate unde stefan nu a fost niciodata atras de ele, dar de data adta suntem cu totii prinsi...nu dorm fara soriceii Hasselmuss, iar ceilalti doi spiridusi sunt personaje cu care facem piese de teatru zilnic...
  Iaca...

...pozele nu se incarca, normal...revin candva cu ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu