joi, 9 august 2012

Din butoiul cu melancolie...

Nu stiu ce s-a intamplat azi, dar m-a plesnit melancolia....a vremurilor, a ultimilor ani, a momentelor frumoase, a amintirilor...Iar cuvintele si zgomotul nu sunt prieteni buni cu linistea melancolica, asa ca o sa las imaginile sa vorbeasca., sunt atat de putine imagini aici pe langa cate am in minte, dar destul de graitoare si acestea...

...la mare acum vreo 6 ani, tineri, nelinistiti....

5 iulie 2008

..cumnata mea draga..


..mancare si beutura, veselie, dans si alaturi de prieteni proaspat casatoriti...

...prima naseala, cu emotii, dar atat de firesc....fata finului meu alias mirele, spre exemplu, e fireasca....:))))

.....mai bea nasa-un paharel, sa ne-nveselim nitel.....

....o poza de vis...mi-e tare draga!!!


...prietena mea draga, sufletul meu de incredere de mai bine de 15 ani, comoara ei cea mica, magazinul meu de haine pentru copii, sfatuitorul meu, oaza mea de bine si de calm....

...goanga mea dupa crestinare...

...ochii mei luminosi...

...de-ar fi fost mai clara poza, ar fi fost un vis...

..fiu vesel, mama ametita...

Cat despre ce urmeaza, este din categoria :Sunt amnezica, nu mai stiu nimic, nu este vina mea, am uitat, nu dati cu pietre......de muuuuuuuuuuuuultttttttttt, tare demuuuuuulttttttttttttt

...parca dintr-o alta epoca, dar ma uit cu drag la ele..

aici mai bine nu comentez, este dintr-o serie inca nefinalizata din Dexter....asa, ca picanterie, era inainte de nunta, ne anuntaseram prietenii ca ne casatorim.....si totusi m-a luat!!!! :)))

..una dintre primele poze pe care le am cu Cristi..



...magical moments!!!

..good friend, good companion, wise person, somebody who somehow changed my life....and Ludo, her first treasure.



Un comentariu: