marți, 7 august 2012

Ochii albastri in vacanta...

...pentru ca nu am mai postat poze cu ochisorii luminosi de multa vreme si pentru ca ei sunt in vacanta si fac lucruri noi in fiecare zi, azi o sa vorbesc mai putin si o sa las imaginile sa curga de la sine...
Nu pot , totusi, sa ma abtin si sa redau mot-a mot ce a zis Stefan aseara, in spatele blocului, unde conducea trascaleta lui albastra, in timp ce tati "intretinea" 3 cucoane sprijinite de masina noastra, cu dozele de cola si paharelele de cafea pe capota, a masinii noastre, desigur, cu nelipsitele coji de seminte pe , sub, langa si peste tot in jurul masinii noastre...Deci: Eu: Stefan, urcam in casa?
                                                          El: Mami, tati nu mai bobeaca(vorbeasca) cu tantile alea ca mami e
                                                               tinguica....:))))(singurica)....
 ............si uite asa a scapat tati din mrejele seducatoarelor eterne-sprijinite-scuipatoare de seminte din spatele blocului...
And the pictures:

...la tati la scoala, Corabia.

..cu bunica Dioica(Viorica) in parc.

...la curte, la salata cu mana.

..cugeeeeeee deamaaaaaaaaaaaaa..:)))

..cam mult otet in salata asta....

...mosia lu' mami si a lu' tati...si-n cele mai ascunse si mai neatinse locuri tre' sa avem nitel plastic, altfel nu ne simtem bine....

...cu bunica Dioica si cu bunicu Tatanu....

...burta goala, baga-n oala!!!

..am toti dintii si toate maselele...si colti de vampiras..

..distractie mare, mon cher!!

..tati, imi faci poza??

...gara, my love!!!!

..a venit trenuuuuuuuuuuuuuuuu'!!! Salut, trenule!!!

deci, oala este my very private space!!!!! Sa nu zici ca nu ti-am spus!!!

..asadar, cine-s eu in fata mea insumi???? aici canta CRBL: K-boom...in aer...cabuuuummmmm..

..baiat de baiat ...asortat!!!

..ready to go..anywhere you take me!!!!!

.no more pictures, please, no more, no more.... am treaba cu pantofii-patine!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu