miercuri, 22 august 2012

Calatorie placuta, Bibi....

....si cand te intalnesti acolo, sus, cu pisicutele sa le spui ca te bucuri sa le vezi, iar cand vezi catelusii sa fugi in cerc si or sa te urmeze...daca vin la tine castori sa te salute, sa le mangai labutele, iar daca vin aricii, mangaie-i pe tepi...Ingerilor da-le binete, iar lui Doamne Doamne sa-i multumesti ca te-a trimis parintilor tai macar si pentru putin timp...roaga-l cu vocea ta de copil sa smulga durerea din pieptul mamei tale si sa stearga lacrimile din ochii tatalui tau...si-apoi, incet incet sa umple gropile sapate in inimile lor...
...ochii tai albastri au smuls multe lacrimi si de la mine, dar cred ca daca gasim puterea sa ne uitam acolo unde e ceva de vazut, o sa gasim multa bucurie pe care ai impartit-o si multi oameni pe care i-ai unit in jurul tau....deci ai avut un rol frumos in viata noastra. Acum e randul ingerilor sa manance inghetata cu tine si a catelusilor de acolo de sus, sa rostogoleasca mingii catre labuta ta grasuna, in care sa dai cu putere...pentru ca putere ai avut si aici, jos....
...Promit sa privesc ochii mei albastri si sa-mi amintesc cu zambetul pe buze si de ai tai..
...Calatorie placuta, micutule...sa mergi pe nori pana la prima, apoi coboara si schimba magistrala catre cer unde sa urci sus, tot mai sus pedaland cu bucurie ca ai lasat in urma ta mult frumos!!!!

3 comentarii:

  1. Minunate cuvinte scrise mai sus! Dar, desi pare stupid, as vrea sa intreb ce s-a intamplat? Eu insami am o pereche de ochi albastri acasa in varsta de 4 luni si ceea ce am citit mai sus m-a inlacrimat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Denisa...este vorba despre un baietel, pe numele lui Tudor Daniel, i se spunea Bibi, s-a facut multa campanie in presa si audio-vizual, era diagnosticat cu sindromul DBA....s-au facut donatii, au fost multi oameni care au ajutat, parintii lui au facut tot ce au putut, era un copil atat de frumos...atattttttttt de frumos...avea niste ochi atat de luminosi...avea doar 2 ani si patru luni, insa s-a stins intr-o clinica din Germania, daca am inteles bine....asta e...nu m-am putut abtine pe de o parte pentru ca am asistat la toata campania, apoi ochii lui albastri sunt aproape identici cu cei pe care ii are fiul meu, apoi sunt nascuti in acelasi an, in aceeasi luna...si, na....cam asta e...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit ulterior povestea lui Bibi pe blogul mamei lui! Este foarte trist si m-a cutremurat vestea aceasta ! mi s-a pus un nod in gat si instantaneu am inceput sa plang la gandul ca si eu am un baietel micut si soarta poate fi foarte cruda! Mi-am strans in brate tare tare cei doi ochi albastrii pe care ii am si i-am multumit lui Dumnezeu ca il am cu mine si ca este sanatos!
      Nu cred ca exista durere mai mare decat a unor parinti incercati in acest fel!

      Si acum cand scriu am ochii inlacrimati si un sentiment tare ciudat!
      Fiecare dintre noi trebuie sa ne pretuim si sa ne iubim copiii la maxim, pentru ca sunt cel mai frumos dar pe care il puteam primi!

      Ștergere