miercuri, 5 septembrie 2012

To read or not to read.....

TO READ!!!!  ADJUDECAT!!

Dimineata, la cafeaua mea draga cu lapte mult, rasfoiam diverse bloguri, conversatii si mi-am amintit ca sunt oameni care citesc mult..si bun...si frumos...si bine..si cu cap.. Si asta vine in contrabalans cu dezamagirea pe care o resimt de vreo 3 luni incoace de cand, reintorcandu-ma la vechea mea "dragoste"...dusul la birou cu metroul, vad zilnic ca oamenii inca se mai imbrancesc si se apostrofeaza reciproc daca nu prind repede ultimul numar cald din brosurica Ring, distribuita gratis, sau nu-si mai arunca vreun ochi la fata de la pagina 5 din Libertatea...sau ceva mai bine dar inca foarte rau....nu lacrimeaza la vreun capitol dintr-un roman scris de Danielle Steel....
Asa ca, o dimineata buna incepe intotdeauna bine cu putina miscare, o cafea calda, indiferent de anotimp si cateva pagini de calitate...
To read books list-ul meu, desigur dupa targeturi realizate, comenzi facute, traduceri despre LED-uri si submarine intrate in Cartea Recordurilor, facturi cu probleme, plati neplatite sau platite fara bani, zarva mare, pregateala, puncte importante pe agenda de lucru, cum ar fi comenzi de strachini si farfurii cu floricele, care odata comandate, ar fi fost mai frumoase fara floricele....dar nimic nu ma doboara......pentru ca to read books list-ul meu, acum, la cafeaua de dupa masa, aromata si aburinda, arata cam asa:

1. PETER MAYLE - UN AN IN PROVENCE
2. CARLOS LUIS ZAFON - IN UMBRA VANTULUI
3. EUGENIDES - INTRIGA MATRIMONIALA
4. NICHOLAS MOSLEY - MONSTRI PLINI DE SPERANTA
5. KHALED HOSSEINI - THE KITE RUNNER
6. MIKA WALTARI - ETRUSCUL
7. CONSTANTA BUZEA - CRESTETUL GHETARULUI
8. STIEG LARSSON - BARBATII CARE URASC FEMEILE, FATA CARE S-A JUCAT CU FOCUL,
    CASTELUL DIN NORI S-A SFARAMAT.

...sper sa le am candva, pe niciuna din ele nu le am inca, sa le savurez, asta desigur dupa ce-mi cumpar un raft de otel sa le tina pe ultimele 3..Deocamdata savurez Gluma lui Kundera...si nu-i rea deloc, asta dupa ce-am dat putina apa la soareci citind Se numea Sarah de Tatiana de Rosnay si dupa ce m-am amuzat copios citind Mielul, Evanghelia dupa Biff de Christopher Moore...
Sper sa va fi facut macar putina pofta de lectura....
Am uitat sa spun...si ochii albastri citesc acum...mai precis mama citeste...Ratusca cea urata si Pisicile Aristocrate.....every day and every night!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu