marți, 25 septembrie 2012

Domnul caca si mingiuta roz...

Stefan, sensibil posesor de ochi albastri, este mai nou colectionar infocat de mingiute multicolore...ori de cate  ori plecam la plimbare, ne oprim si la tonomatul cu mingiute, "doar ne uitam acum, mami, nu luam, maine luam"..Uneori luam maine, alteori nu..cert este ca a ajuns deja pe la 40 de bucati...Si este foarte incantat si le tine in brate in fiecare zi si sunt nelipsite cand ne uitam la desenele cu Miki Mouse sau la cele cu Capitanul Jake si le adunam (le...as in eu si tati) de pe sub dulapuri pe masura ce mai sunt aruncate pe acolo etc...Onoarea suprema o are in fiecare seara mingiuta pe care o tine in mana cand mergem la culcare...In paranteza, inca de cand era mult mai mic, Stefan adormea cu obiecte in mana, de la piepten pana la termometru, la jucarii, la bete de urechi, furculite, tubul de spuma de ras al lui tati, vreun cd..de cele mai multe ori lucruri interzise neinititatilor..Cum eu nu prea i-am interzis sa atinga lucruri, sa stea cu ele in mana, chiar si cu cele "care fac buba, rau, curge sange si mergem la doctor", el si le-a insusit si de multe ori le-a vrut langa el in pat, la nani...Sa revenim la mingiute...Aseara, doamna mingiuta roz, asa cum o numeste Stefan, a avut placerea de face baie, fara a fi insa udata si de adormi in pat la Stefan...Si a tinut-o in mana, apoi a mutat-o in cealalta, apoi si-a pus-o langa ureche....Cand mama de Stefan a considerat ca e momentul sa indepartam obiectul adorat de langa ureche caci fiul acaparator isi indeplinise misiunea, adormise cu mingea pe fundalul povestii cu Leul Lester cel miscator, ei bine, s-a inselat, caci "baiatul", cum adesea isi spune, in negura neagra ca noaptea a noptii, sopteste: :Mami, da mingiuta inapoi, face nani aici, cu urechea.."...Ma intorc in varful picioarelor, prin bezna, imi dau doua palme in semn de repros, pun mingiuta la loc langa ureche si plec...si mai trebaluiesc si mai una si mai alta si merg si eu sa fac nani, nu inainte de a lua mingiuta din pat, caci evident nu mai era de mult langa ureche...Si cum de obicei nu mai stiu de mine cand adorm, deodata aud un strigat...din camera lui Stefan; impresia a fost ca de abia m-am culcat, dar dau sa deschid ochii, imposibil, sa ma uit la ceas, nici vorba, bezna, sot dormind, televizor stins si vaiete si jelanii din camera copilului....Reusesc sa vad ca este ora 2:10 si dau sa intru....Mingiutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!...Se asaza doamna mama lu' Stefan in genunchi, in bezna, si da cu mana pe mocheta, poate poate, dar nimic...vorbim, ne asiguram ca totul este bine si ca mingiuta o sa apara sigur...Nimic..mama orbecaia prin camera, se intepa in varfuri de macarale si nimic...mingiuta nu a fost de gasit..Stefan a inteles, dau sa-l asez din nou in pozitie orizontala, dar aud: nu, mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nu e bineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....De ce, mama, nu e bine?....Raspuns: Pentru ca vine domnul caca.....Pfuuuuuuuuuuuuuuu.....Si luam pozitia de facere..si facem, si mai vorbim...toate pe orbecaiala..si terminam de facut si ne schimbam, spalam....Dau sa-l pun in pat....ne pupam din nou de noapte buna, mai bem putin apa, mai cautam inca o data mingiuta..si nimic....si dau sa ies din camera, nu de alta , dar acu' statea sa sune si ceasul meu la ora 6....si ochii mi-erau impaienjeniti de somn...Orbecai in continuare catre patul meu, dau sa ma asez si aud: Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , domnul caca si mingiuta roz unde sunt??? Pfuuuuuuuuuuuuu, mami, domnul caca este la gunoi, iar mingiuta este de negasit, o mai cautam maine, este intuneric acum si mama nu o poate vedea....Raspuns: Tatanu pune manutele la ochi, mami apinde luna(o aplice de perete care lumineaza), cauta mingiuta si pe uma noate buna......Zis si facut, mai aveam incotro?   Mingiuta a fost de negasit, la un moment dat am incetat sa o mai caut, caci a adormit cu manutele pe ochi....
Am vrut sa merg sa scriu imediat asta aici, la 3 fara un sfert noaptea, dar mi-a fost mila de ceea ce aveam sa fiu peste inca trei ore, cand ar fi trebuit sa ma trezesc de drept....Sigur am mai uitat pe drum din detalii.

Si uite asa a devenit si caca in sfarsit domn......

3 comentarii:

  1. M-ai facut sa rad pe ziua de azi, dupa atatea hartii si hartoage, chiar aveam nevoie!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu am discutii cu fii-mea in miez de noapte, desi excursiile de la 2 noaptea imi sunt familiare, asa ca ma consider fericita

    RăspundețiȘtergere
  3. fie-ta inca nu leaga cuvintele cu sens, dar nu-i bai, are mama profesoara, gene bune....este timp pentru toate.....iti doresc succesuri multiple....:))))

    RăspundețiȘtergere