luni, 29 octombrie 2012

I'm cultural....

...sau altfel spus, am trecut de la bucatarie si tavile atat de dragi sufletului meu, formele de briose sau posh-urile pentru creme..la lectura...putina, e adevarat, dar suficienta cat sa-mi linisteasca setea de citit. Coincidenta face, sau nu, caci, uit mereu, eu nu cred in coincidente, sa fi procurat multe carti in ultimul timp, ceea ce nu se mai intamplase de multa vreme, iar pe mare parte dintre ele le-am "inghitit" dintr-o data....M-am abatut de la top 10-ul dintr-o postare anterioara...dar raman interesata de multe titluri de acolo, si am ajuns in alta parte...Am infulecat pe nemestecate "Calatorie intr-un picior" a Herthei Muller, "Portret in Sepia"-Isabel Allende, "Imparatul Mustelor"-Golding(care a fost o mare dezamagire pentru mine, nu cartea, ci momentul lecturii...as fi reactionat pozitiv la cartea asta daca o citeam acum 8-10 ani), o istorie a Tibetului, interesanta, o alta pespectiva asupra lui Dalai Lama, cam subiectiva ce-i drept, tinant cont ca am luat-o de pe raftul celui care-mi da "painica" sa bage familia la burtica, luna de luna....Acum plimb dupa mine "Dans dans dans"-Murakami si-mi face mare placere s-o citesc...merge cu vremea de afara, asa-mi da mie impresia....astea toate, evident , in statiile de metrou sau cand mai am in timpul zilei cateva clipe libere, in rest, raman o eterna consumatoare de Peter Pan, Povestea Jucariilor, 101 Dalmatieni, Soricelul de zapada, o vasnica cautatoare de ursuleti panda prin toate cartile din casa sau o vesnic neplictisita de a vedea aceleasi imagini, de cel putin 1 an incoace, din Pinocchio, clasicul lui Disney....
     Si nici nu-i rau...printre episoade de voma a la Tatanu, oboseala acumulata, lipsa de somn si treaba care niciodata nu se termina, o carte buna langa copilul tau e ca o melodie de jazz ascultata in semintuneric, la lumina lumanarilor, cu cel mai aromat ceai pe masa si cele mai pufoase perne in care sa te afunzi alaturi de omul drag sufletului tau.....

http://www.youtube.com/watch?v=SNk1HcZd-R0&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu