luni, 8 octombrie 2012

Si m-am facut si mai frumoasa...

Daca in postul anterior in care vorbeam despre frumusetea garantata venita natural dupa o cura serioasa de zacusca, pui cu susan , porc cu sos dulce acrisor sau prajiturele cu nuci si cereale, ei bine, iata ca nu a fost doar o intamplare....mi-s din ce in ce mai radianta...a trecut inca un weekend, in care, gata, orice s-ar fi intamplat, dupa toate indatoririle zilnice, duminica seara urma sa radiez, cu o masca pe fata, naturala, facuta de mine, cremuita cu un unt de corp frumos mirositor, iar unghiile erau pe cale sa fie manichiurite perfect si date cu rosu, unul pe placul meu, dar de data asta nu unul provenit de la bulion, ci chiar dintr-o sticluta magica....
....Rezultatul?

..dar in timp ce le faceam, ma gandeam cum sa ma organizez sa termin pentru a da si cu rosu pe unghii..
Timpul se scurgea, copilul necesita diverse, eu insa...


..ma ocupam de un rosu intens...iar era de la bulion....speranta murea usor usor....pana intr-un moment in care, copilul a adormit, soacra m-a ajutat sa strang si am zis, gata, asta este momentul...nails, here i come....insa am dat peste o postare a Laurei Sava si am sarit ca arsa si am ajuns ca hipnotizata in bucatarie unde am deviat iar de la subiect...


...din ultima suflare a dorintei mele de infrumusetare a iesit un clafoutis de pere si banane....

Darrrrrrrrrrrrr...manichiura a fost facuta tarziu in noapte...fara rosu, am adormit pe jos, langa copil si n-a mai fost timp si de rosu...noroc ca mi-am spalat parul....rosu ..azi..sigur...sau....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu