vineri, 5 octombrie 2012

Zile libere, frumusete garantata!!!

    Pentru ca s-au implinit 63 de ani de la proclamarea marii Republici care da la gura lu' copilasu' meu sa manaca si el, am primit cateva zile libere, bune, frumoase, neasteptate, pentru care nu stiam cum sa trec mai repede pe hartie planuri peste planuri, sa nu uit ceva, sa fac nefacute, sa ma ocup si de mine si de ei, sa trag aer in piept si stau mai mult la orizontala, sa citesc, sa zburd mult cu copilul in parc..sa....sa...sa....Sa ajung la dna. Gabi sa-mi umble putin la breton ca a crescut prea mult si sa-mi mai cioparteasca putin firele rebele, sa-mi fac manichiura si pedichiura ca sa pot simti din nou fiorii frumusetii exterioare care sa imbete privirea sotului, sa execut niste exercitii cu greutatile la maini si la picioare ca sa intru din nou in cateva perechi de pantaloni preferate, astfel incat sa pot trage si fermoarul, sa cos frumos fetele de perne din living pentru a redecora canapeaua cu albastrul meu preferat..sa...sa...sa...

Rezultatul:

...acesta este bretonul asimetric, proaspat tuns, coafura noua, rezista chiar si la Londra....pe cel adevarat l-am executat eu, cu foarfeca de la bucatarie, cu care tai pungile si altele care nu se rup usor...

...aici e manichiura si putin in fundal se zareste si pedichiura, impecabile, lucioase, colorate, cu stelute, asa cum place mie sa vad prin metrou...a fost de lucru, nu gluma, de, baba sufera la frumusete...pe cele adevarate le-am taiat tot cu unghiera, in graba, zicand ca intotdeauna, lasa, e timp in weekend...

..sa se vada bine si pedichiura, sa nu ziceti ca am exagerat...

...reprezentare perfecta a unor abdomene si a unor coapse bine lucrate, cu toate cele patru greutati atarnate de maini si de picioare, fructificate intr-o zacusca care topeste grasimile vazand cu ochii....Cat despre exercitiile in sine, discutam alta data...

...imaginea odihnei la orizontala....am facut yoga si pilates si  iesit o budinca de paste cu crema de vanilie, scortisoara, coaja de lamaie si portocala de m-am umplut toata de zen.....

..si ca sa nu ziceti ca nu m-am organizat bine si ca n-am avut timp si pentru pernele albastre, iata....mission accomplished...albastre se facura....

Cert este ca familia a fost fericita, s-au golit cratitele, cu copilul am zburdat, ne-am jucat si am facut mai multe progrese decat mi-as fi imaginat, Republica s-a proclamat, gura lu' copilu si-a lu' sotu' au mancat...Ce sa-mi mai doresc??? E suficient pentru sufletul meu....

P.S: era sa uit..de citit chiar am citit, abatandu-ma cu gratie de la lista de 10 carti pe care trebuie sa le citesc curand, evident...pentru ca nu le am, pentru ca nu le pot achizitiona, pentru ca astept umila sa-mi fie imprumutate de prieteni etc....Am citit/inca citesc Pilea -Curzio Malaparte..o carte care-mi place mult, destul de dura, dar bine alcatuita...si am citit Calatorie intr-un picior-Herta Muller, o carte interesanta,  doar daca sunteti intr-o stare de alienare sau tindeti catre absconsuri si vreti sa intelegeti neintelesul, dar una peste alta...o carte bunicica...O sa incep Isabelle Allende-Portret in sepia, nu stiu de ce, cred ca o sa fie pe gustul meu....revin cu recenzia....Am incercat Etruscul-Waltari, dar nu-i pentru mine, nu acum...nu, clar nu merge nici cu zacusca, nici cu pui cu susan, nici cu cookies-uri cu nuci si cereale...Nu, cred ca mai trec ani si experienta pana la Etruscul.

Un comentariu:

  1. Na ca nu ma mai uit la posturile tale pe burta goala. Ce pedichiura, ce manichiura, da' burta la cale nu e bine sa o pui? Bineeeee... si cred ca ai intalnit mai multi romani fericiti asa :)

    RăspundețiȘtergere