miercuri, 13 iunie 2012

Duminica am comis-o....

....in cel mai frumos mod cu putinta. Dincolo de agitatie, emotii, plase, haine, flori, pupaturi, mangaieri, giugiuleli, "vaaaaaaaaaai-uri", care mai de care, parinti frematand, bunici lacrimand, copil frumos, soare pe cer, caldura mare mon cher, lumanare teapana, nasa scutita de a rosti crezul, caci doar purta una bucata printesa de 6 kile-n brate, iar nasa e plapanda si firava ca vai de ea ...hihihi...buna gluma asta....si dincolo de aperitive, platouri cu peste , carnaciori si rauri rauri de gin si vin si ...mai departe nu mai spun.....dincolo de toate astea, mi-am adus aminte de ce imi e mai drag pe lume.....sa simt mirosul de copil langa mine si sa-i sarut crestetul capului si sa-i pup talpitele si sa-mi adoarma in brate si sa rada in somn si sa  caste luuuuuuuuuungggggg si sa ti se lase moale pe piept si-apoi nu mai ai nevoie de nimic.....asta a insemnat duminica pentru mine.....Bine ai venit in sufletele noastre, printesa Antonia!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu