sâmbătă, 23 iunie 2012

Uite asa as vrea sa mooooooooorrrrrrr...

   ...Gica, dragul de Gica, cum s-a dus el si il parafrazam ori de cate ori avem ocazia....Sigur ca n-as vrea, in fapt, sa mor, dar daca tot m-am topit azi noapte in propriul meu cearceaf, la cele 1.980.456.098.789 grade de afara, parca o ora aici n-ar strica....si sa n-aud decat cateva ciripituri de pasari...

    Si, pentru ca tot am luat o pauza de vreo saptamana de scris, revin azi, cu mai putine cuvinte pentru ca si gura mi-e secata de caldura, chiar si dupa cei 2.876.905.457.789 litri de apa pe care i-am baut, si cu mai multe imagini de la ziua lui Stefan, care saptamana trecuta a implinit doi ani..
   Restul, intorsul la serviciu, task-uri, urgente, pantofii mei draguti care in drumul spre serviciu imi fac basici si bube, in drumul spre parc nu mi-au facut niciodata, metroul plin de dame cu unghiile portocalii si multa spoiala pe fata la 7 jumate dimineata, inghesuiala catre scarile rulante care parca nu te-ar mai primi niciodata daca nu ajungi primul la ele, oameni inebuniti sa citeasca prin ziare despre starea de sanatate a lui Adrian Nastase, vechiul si totusi atat de noul meu birou, acelasi telefon si aceeasi melodie a interfonului, pe care am senzatia ca o aud mereu..despre toate astea, de parca ar interesa pe cineva..intr-o alta postare...ele nu se incadreaza in peisajul de mai sus...unde vreau eu sa mor doar pentru o ora..parca am mai spus, nu????
   Si acum, dragul de el...s-a facut mare, dar emana aceeasi bunatate si iubire ca intotdeauna, chiar si atunci cand urla ca nu vrea sa faca te miri ce...intr-o seara mi-a spus, la culcare, momente sfinte pentru noi doi, ca ii e dor de mamaia lui buna....adica una dintre cele doua strabunici pe care le are...si parca mi-am inghitit lacrimile ca nu-l duc mai des s-o vada....si gata cuvintele, sa curga imaginile.....

 ...am doi ani, e ziua mea, sunt boier!

...mommy loves me!

...bau!

...tatiiiiiiiiiiii, nu ma prinzi!!!!!


...sunt boier cu creasta!!
one of the many many presents!

...pentru mine, parinti, bunici si prieteni!

...mommy said today i can taste just a little bit of chocolate....

 ...chocolate is not my favorite, it tastes strange..

...de la mamaie am voie orice..

...my dear grandparents!!

...si multi altii si multe cadouri frumoase...sunt rasfatat si norocos si in fiecare seara ii spun "mutumec" lui Doamne Doamne pentru asta....


2 comentarii:

  1. Minunat. La multi ani puiutului! Cand ajungi si mori acolo, ia-ma si pe mine. Ma fac mica ca Greuceanu, ma dau peste cap si vin cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos, asemenea....Uite acu' as da sa mor nitel pe-acolo...asa, vreo 2-3 luni. dupa, bem o licoare si revenim.....:))

    RăspundețiȘtergere