marți, 5 iunie 2012

Maxima zilei.....P.S: Vreau...

      "Sa dea dracii in naravul tau..." - ii spunea aseara o mamica/bunica, n-as putea spune exact, unui baietel de aproximativ 3 ani care incerca din rasputeri sa puna mana pe un trenulet intr-un parc...si atunci am ras si am plans in acelasi timp pentru ca in mine se zbateau aceste doua stari...nu stiam daca s-o iau de ciuf sau sa-mi vad de copilul meu care era cu totul in trenulet, invartind si mestecand de zor volanul, mai mai sa-l scoata din masca...
       Vreau sa nu mai aud asta niciodata si sa nu mai vad oameni care smucesc copiii din toate incheieturile, Vreau sa ma duc cu impiegatul meu la Gara de Nord, sa-i arat trenuri adevarate si sa ne plimbam prin fata panourilor cu istoria Bucurestiului, apoi sa poposim pe Lipscani, in fata unei ceasornicarii vechi, unde poate gasim un bunicut fericit sa ne povesteasca despre cum n-a avut niciodata targeturi in viata, dar a ajuns sa fie foarte fericit si asa... Vreau sa fim impliniti duminica si sa iasa totul frumos, vreau sa fiu in stare sa-mi tin promisiunea, fata de mine, ca o sa rostesc Crezul pe dinafara si ca nu se vor pali florile de pe lumanare...
      Vreau sa nu-l mai vad pe Gigi Becali pe ecrane cand merg cu metroul si sa nu-l mai asocieze nimeni vreodata cu crucea si cu Dumnezeu, desi inca ma mai amuza cateodata, situatia in sine, vreau sa vina cat mai incet data de 18 iunie si sa fac ceva sa opresc timpul in loc ...asa cum vreau sa ma adun si sa le iau din nou exact asa cum vin....
      Si cel mai mult as vrea sa ma intorc putin putin aici....


      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu