luni, 7 aprilie 2014

Pe locuri, sunt gata, start....

E ca un iures, un vartej in care odata intrat, e greu sa iesi, e urat sa iesi, dar trebuie s-o faci cateodata pentru ca altfel te sufoci...respiratia ta sacadata e toxica pentru ei, le face rau, iarcercul este vicios...eu am sa evadez in pagini, acolo unde nu am mai plecat de mult, pentru ca nu am putut, pentru ca nu am vrut...Am cersit o carte, pe alta am primit-o, Hotul de carti si Cele patruzeci de legi ale iubirii, de la un om bun care are carti bune si am sa dispar in paginile lor o vreme...scurta, doar e mancarea pe foc si copilul adormit si alt  copil o sa vina acasa si rufele in masina si carpa de sters pe jos ma cheama  si castroanele si gandurile , dar acum chiar plec, evadez putin  si ma incarc...si daca mi-e bine acolo, lasati-ma sa stau, am ganduri de maturat si cioburi de lipit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu