vineri, 9 mai 2014

Simfonia carnatilor

De la ultima postare, de mai bine de o luna, cand ma laudam ca citesc in tihna si ca adun  ioburile propriei mele existente, am ramas cu lauda...am mai parcurs 14 pagini si am maisfaramat cate ceva in mine, dar rabdare mai multa ca acum nicicand nu am mai avut..Trec peste gunoaiele de sub pres si peste partea mai putin frumoasa si va spun ca joaca mai multa si diversificata, dar si atentie distributiva  ca in astea 3 saptamani, nu m-am jucat si nu am avut toata copilaria mea....chiar si plini de bube si dureri, printre urlete si gemete,  copiii mei doar asta vroiau.sa se joace...firesc, ca si copilul tau, al lui, al oricui..Dansul e la mare rang in familie..sub bagheta lui Stefan toti trebuie sa miscam ritmic fundurile astfel incat el sa poata lovi cu putere, cU toata puterea pe care o are pentru a elibera tot ce a adunat perioada asta..ghiciti al cui e cel mai batatorit? Mine, ofcors...Cate roluri, cate replici, cate carti de activitati, cate piese de teatru, cate mancaruri am facut impreuna..numai eu stiu...Cum unde e Violeta?????? In brate la mine,, ofcors din nou....Epuizand cea mai mare parte din activitatile indoor ever posibile, azi ne-am gandit sa le cantam unor ficati ce se pregateau sa-si dea obstescul duh intr-o tigaie, sa le facem un cantec, astfel incat Violeta sa ramana in scaunelul ei un pic mai mult de 30 de secunde ....si a iesit un cantec pe cinste despre ficati, in care aproape toata famila batea din palme si se invartea mai ceva ca la mizeria aia cu taxi-ul care ne duce oriunde, la care suntem toti mai ceva ca la concert....aaa,  e vorba despre ficati de pui, din aceia din caserola, nu despre ai mei, lor le-am cantat vesnica pomenire  acu'ceva vreme...
Dar dupa zile din astea, inveti ca joaca e un miracol, ca prin ea, afli multe despre copilul tau, ca este , poate, cea mai eficienta, mai pasnica , nu neaparat cea mai la indemana si mai usoara, metoda de a comunica cu copilul tau...cand spun joaca, ma refer la a lua doua bucati copii propri, de varste si cu nevoi diferite, dar muuuuuuulte, a-i pune la un loc si ai face sa rada in hohote....da, eu, eternul clovn.....ma retrag in aplauze, imi dau masca jos si ma duc sa ma asez din nou la masa de lucru....concepem simfonia carnatilor, am de lucrat cu plastilina si de uns bube, am de vorbit cu pestii in limba pestiseasca...ne-am luat acvariu si avem preocupari noi, am de luat cadouri pentru pirati si pentru hipopotami dd jucarie, am de alaptat intr-o armonie aproape perfecta in care incerc la final sa imi salvez sanii de coltii fiorosi ai blandei flori de primavara...si, daca mai raman 0, 76 secunde, as vrea sa imi salut sotul, sa-i dau un blid cu mancare si sa il incurajez ca probabil vor veni vremuri in care nu numai ca ne vom plictisi de perii albi  si de ridurile adanci, dar poate ca vom apuca sa terminam o propozitie care sa aiba un pic maii mult decat subiect si predicat...if only..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu