marți, 13 mai 2014

Garfield si o partida de sex cu biciu'

     Azi, dupa multe, nenumarate, chinuitoare zile de stat numai in casa, am imbracat hotarata cele doua odrasle, nici nu stiam cum, cu ce, ce vreme sau ce anotimp mai e afara, si am luat-o la pas prin cartier, la o mica aprovizionare si o mare oxigenare de creiere si o mai buna functionare a relatiilor interumane, partial deteriorate in ultima perioada....Daca Violeta a adormit in wrap in primele 3 minute, Stefan ma strangea tare de mana si-mi facea traseul, ca pe un labirint la capatul caruia om gasi doar doar, macar un ou kinder, dupa care tanjeste nespus, fiind restrictionat lately de la asemenea ispite..si da-i si mergi  si ccolo si dincolo, si la stanga si la dreapta, mai flacai, hai, hai....ne luam hristile, rosiile, broccoliurile si alte sanatoase din astea, mai putin rosiile with no taste, dar am vrut noi salata la pranz si salata s-au facut ,sarim peste oul kinder pe care brusc nu l-a mai vrut, 1-0 pentru mine, ne mai invartim in jurul cozii si ajungem la piata, mai precis langa piata, langa chioscul cu ziare, pungi, chiloti, agrafe, sosete de dama, probabil si salam sasesc, dar n-am bagat de seama....si odata ajunsi, Stefsn ma trage frenetic de mana si glasuieste...uite, mamiiiiiiii, revista cu scoobyyyyyy....mda, nu e oul, e revista, dar tot e mai bine, avem jocuri in ea, nj stiu ce bratara cacacioasa si sclipitoare, in fine, cerem revista si mai dam un ocol chioscului...mamiiiii, uite-l si pe Garfield....era vorba despre un dvd caruia i-am venit rapid de hac, explicandu-i ca nu le putem lua pe amandoua....ok, inteles, copil multumit si cu atat, copil 2 trezit de entuziasmul copilului 1si de o duduie care urla langa noi sa luam menta ca ne ajuta daca avem diaree...mie menta aia chiar mi-a facut cu ochiul pentru o limonada sau pentru o salata cu cartofi si branza......dar am zis pas, era doar pentru deranjamente la stomac, ne explica doamna producatoare..pfffff.....asaaaaaaa, sa revenim, Stefan il vede pe Garfield si apoi ma intreaba..mami, aia ce e?? Care aia, mami? Aia, de sus...ce cadou are?    Ridic privirea15 centimetri mai sus si ma uit in ochii langurosi ai unei dudui care-si bagase intre sanii voluptuosi un bici, scosese limba de 3 metri afara si ne invita  la o partida de sex......langa Garfield si Scooby Doo si revista Mamisi Superbebe si langa cea cu retete pentru pici......si sa nu credeti ca sjnt vreo pudica si nici nu ocolesc intrebarile lu'fi-miu, oricare ar fi ele, ca atare , la intrebarea...mami, dna dr.te-a taiat pe burtica sa o scoata pe Vio......raspunsul a fost cel adevarat, vio a iesit fix pe unde a iesit, raspunsul a fost o mini piveste, dar adevarata........Dar cu duduia din vitrina, j conjurata dd alte dudui, imbracate in fire de ata, cu biciuri si cu priviri rele ce ma fac?   Ii zic ca sjnt politiste???    Am scapat ieftin de data asta, i-am spus ca nu stiu ce cadou contine pentru ca nu am cumparat-o niciodata si nu a continuat.....astept episodul urmator, cu drag si dor....
      Si totusi, de ce langa revistele pentru copii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu