joi, 29 mai 2014

I'm nobody and i know it

Am sa fiu foarte scurta, e 1 noaptea, am terminat treaba, mi-e somn si nu mi-e somn, ii daut arcoale lui Stefan care viseaza..urat, se pare, ma uit la Violeta mea cum respira in somn, cum are aripi de inger, ma duc la el in camera si ii ascult respiratia...miros frumos amandoi, a puritate, a copilarie....Deci fff scurt....
In timpul unei plimbari cu metroul, eu si zgaiba, acum vreo 3-4 zile, printre altele, multe altele, mi s-a oferit locul pe un scaun, insa am refuzat pe motiv ca mamzela dormea atarnata de mine si dormea bine...nu m-am asezat, insa doamna care-mi oferise locul a insistat sa ne cunoastem...bini bini di tat....si a vrnit si m-a batut pe umar si, cu cea mai adanca mila de care putea da dovada, m-a intrebat daca am un loc unde sa stau cu fetita...m-am privit in geamul usii si paream intr-adevar neajutorata,  copilului i se balanganea capul de la mersul metroului, paruil i era plin de chimen de la covrigeii pe care ii rontaiam cu nesat in capul ei....eram un homeless in ochii cuiva....straniu.....ce-am ajuns....m-am amuzat, dar acum nu o mai fac...o las asa cum a cazut, s-ar putea sa insemne ceva...
   Una peste alta, de a nimanui ce sunt, am mers cu fi-mea la mall, am  inghitit o decaf la starbucks si ne-am clatit ochii, apoi azi am fost la liceu, unde am invatat eu..am fost cu ea..si am avut un sentiment de bine si de liniste, inca il am....s-au intamplat multe acolo pentru ca eu sa fiu azi aici unde sunt, toate s-au intamplat acolo, de fapt....
.....Si mancam cirese,  multe cirese si le e bine cand suntem toti si mi-am comandat salvari cu dungi mov sa par si mai de capatat...si o sa ma tund cu breton retezat si, nu, n-o sa fiu most likely niciodata doamna pe care o cauta altii cu privirea...sau nu pentru mult timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu