luni, 19 mai 2014

la multi ani, sa traiesc, sa-nfloresc, sa ma veselesc..

La multi ani mie, zilele trecute am implinit 10 luni de cand nu mai dorm, decat franturi, jumatati de ora sau cel mult doua ore legate...a devenit obișnuință,  îmi place, așadar,  cand am posibilitatea sa dorm 15 minute mai mult, fac pachetele, desfac pachetele, flutur maturele, bag gunoi in ele, strang jucarele sau ma impiedic in ele, invart in cratițele, scot mancare din ele, asta de cel putin 2, 3, 4 ori pe zi...10, 15, 20, dupa noroc...si atunci ce vina  are Stefan care, la întrebarea "mami ce este, ce stie sa faca?", pusa intr-un context in care ne povestea ca vrea sa fie profesor de matematica, el vrea sa fie tati, raspunsul a fost "mami nu e nimic, mami stie sa faca mancare"....ceea ce evident nu ma ridica la rang de  chef....
  Una peste alta, imi doresc sa dorm, nu la pensie cum des mi se spune ca se va intampla, nu, acum.....si, nu, pentru asta nu o sa intarc copilul no 2, si nici mai putin n-o sa-i dau sa suga noaptea, cum am mai auzit, si nici chiolhane de mancare n-o sa-i servesc in ceas de vară pana-n seara n-o sa-i dau doar doar o fi satula...caci laptele nu-i pentru saturat acum....
   Asadar, am avut sa va spun mai nimic, mi-am urat singura la multi ani de vreme ce nimeni altcineva nu s-a sinchisit sa o faca, si am mai facut si eu altceva decat sa dorm in astea 20 de minute cat atipeste floarea....
   Sa fie bine ca sa nu fie rau...pace pe pamant!

Un comentariu:

  1. La multi ani draguta mea, sa cresti si tu mare, frumoasa si desteapta asa ca mamicita ta...dar sa ai grija s-o mai ajuti si pe ea din cand in cand pe la bucatarie, prin casa, pe unde vei putea si te va trage ata atunci. Sa fii iubita si de-apururi fericita nevoie mare!

    RăspundețiȘtergere