miercuri, 27 noiembrie 2013

Ieftin si bun

Pe la noi, in ultimul timp, toaste-s vechi si noua-s toate. Daca aveam in casa un yin perfect, ne lipsea yang-ul, dar iata ca mereu tre' sa ai grija ce-ti doresti, ca sigur o sa ti se intample...Yang-ul trage, impinge, roade, se zvarcoleste, face podul in pat, aproape ca sta in cap, da cu capul, ea centreaza, ea da gol, sta pe coate si se-mpinge, da sa bage mana in farfuriile noastre, isi ia suzeta si si-o pune singura in gura, apuca TOT, dar TOT ce-i intra in raza vizuala, toate cu aceeasi intensitate cu care rade, chiraie, chiuieste, plange, suge sau ofteaza.....De nu-i esti pe plac, nu-i bine. Si, colac peste pupaza, din toata lada cu jucarii, care mai de care mai colorate si mai tentante, una-i cea mai tare..pentru doritori, se gaseste la piata, e ieftin, plin de pamant, dupa preferinte, culoarea atrage, e destul de mare incat sa nu si-l vare pe gat....deci, minunat....

Iaca....




P.S....In alta ordine de idei, simt ca-mi pierd identitatea pe zi ce trece, pe unde ma duc nu sunt nimic mai mult decat "nevasta lu' domn' profesor" sau "mama lu' Stefan"...Eu unde sunt????..Deh, dormi asa cum iti asterni....si-i bun somnul asta, macar de m-as bucura de el mai mult si mai intens ...astept cu rabdare potolirea vulcanului yang-istic si ajungerea mea la pensie sa zac intens intr-un fotoliu comod si sa citesc ce-mi place....si o sa-mi fie dor de acum, asa ca sa ma bucur de ceea ce am, zic....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu