luni, 11 noiembrie 2013

ROAD TO HELL

Dupa o vacanta binemeritata, Stefan s-a dus azi iar la gradinita...trist si abatut, asa cum nu l-am mai vazut de mult..Ne-am jucat de dimineata, ne-am tavalit in pat, am facut scenete cu Snoopy, ne-am promis cate in luna si in stele pentru dupa-amiaza, ne-am imbratisat minute intregi, dar langa clasa tot a rabufnit..Si nu a fost deloc asa de la inceput, ba din contra, dar din pacate modul in care unii percep educarea in masa a copiilor este unul toxic si deficitar, bolnav..iar boala aduce tristete..Pacat este ca tristetea se citeste in ochii unor copii, de-abia mijiti in ale bancilor, regulilor, in ale colectivitatii, in ale mucilor in servetel si nu pe maneca, in ale tinutului de furculita cu mana dreapta si nu cu aia stanga (caci, din pacate, inca mai exista oameni care vad in asta esenta conduitei...FUCK!!)..Dar cred ca ruperea acestui rau din radacina nu este o solutie, il va izbi mai tarziu oricum, societatea este toxica la acest nivel, psihologia copilului este prost inteleasa sau deloc in multe cazuri, iar oamenii mari, pai nene, sunt oameni mari, e rusine sa ne mai jucam....apoi daca avem si studii, doar n-o sa stergem copii la fund.....Ce ma intriga si mai tare este nevoia cinica a parintilor/bunicilor de a trage/impinge/ridica vocea dimineata la galmele alea cu ochii lipiti sau umflati de plans, care parca intra pe poarta iadului...Hai mai repede ca ma grabesc, uite-te pe unde mergi ca-ti dau una de nu te vezi,  casca bine ochii si nu mai plange degeaba....Dictoane de toata jena pe care le aud aproape mereu cand il duc pe Stefan la gradinita...P.S...nu am de mers decat 50 de metri de la bloc pana la gradinita....Mi-ar fi mila, daca nu mi-ar fi sila....
Si mi-e tare dor de Stefan, care la 4:00 ne asteapta si sare din banca si urla de fericire cand ne vede..azi o sa fie mai fericit decat oricand, il iau tot eu..si o sa vorbim mult si o sa o iubim pe Violeta, asa cum i-am promis dimineata si o sa ne luptam cu tati care a lipsit cateva zile si o sa croim pelerina si masca de supererou pe care trebuie sa i le fac pana de Craciun....sa fie "verde si perfecta" (DRACE!!!)

For a perfect Monday morning...Zi-le nenea Chris ca oricum, daca nu-mi place ideea,  pentru vocea ta si tot ascult melodia asta cu limba scoasa...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu