luni, 18 noiembrie 2013

Perfect..or not...

That's what i call a perfect Tuesday morning....

..poza-i de doi lei, ideea doream a fi transmisa...

AAAAA, si, draga blogule, perfecta ar fi si daca fiica-mea ar dormi cat sa inghit si eu intreg ce-i in poza asta, sa termin randurile astea de scris si sa-mi adun gandurile, pe toate, sa nu le mai gasesc imprastiate  pe gresia din hol ca alunec iar pe ele, sa le bag in cap si sa ma montez pentru ziua de azi....aia de ieri a fost de pomina, probabil ca in urmatorii 344536, 98760 ani am sa postez despre....Pana atunci, sa am pofta si sa pot mesteca macar biscuitii ca altfel ma zgarii si fac buba....poate arunc chiar si samburii de la curmale, sper sa nu uit de data asta....cotorul de la mar intra asa cum e, cat despre temeperatura cafelei care nu-i cafea ca n-are cofeina, cu lapte mult si gras si bun....deh, o beau si sloi, nu vreau sa intind coarda.....
Asa sa ma ajute Dumnezeu, draga blogule....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu